REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “Bucură-te de zilele dulci de vară!“
I. SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1 Organizatorul Campaniei “Bucură-te de zilele dulci de vară!” (“Campania”) este Mondelez România S.A. („Organizatorul”), , societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530.
Campania se desfășoară:
1.2 Prin intermediul DENTSU ROMÂNIA S.R.L., (“Agenția 1”), cu sediul în Str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616.
1.3 Și prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A. (“Agenția 2”), cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. RO13351917.
II. SECȚIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
2.1 Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți Participanții și pentru toate entitățile implicate în derularea Campaniei.
2.2 Campania se va desfășura în conformitate cu următoarele prevederi: Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
2.3 Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, oricărui Participant, pe website-ul www.snackfest.ro sau printr-o solicitare adresată Organizatorului la adresa din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, Sector 2, București.
2.4 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau materiale cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2.52.5 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau de a completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau de a înceta/întrerupe/prelungi Campania, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public prin actualizarea și publicarea Regulamentului, în formă actualizată, pe website-ul www.snackfest.ro, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.
III. SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI
3.1 Campania este organizata pe teritoriul României, online pe website-ul www.snackfest.ro, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.2 3.2 Campania se desfășoară în perioada 04 iulie 2024, ora 10:00:00, ora României, si 14 august 2024, ora 23:59:59, ora României (”Perioada Campaniei”). Săptămânile de campanie sunt următoarele:
- Săptămâna 1 : 04.07.2024 – 10.07.2024,
- Săptămâna 2 : 11.07.2024 – 17.07.2024,
- Săptămâna 3 : 18.07.2024 – 24.07.2024,
- Săptămâna 4 : 25.07.2024 – 31.07.2024,
- Săptămâna 5 : 01.08.2024 – 07.08.2024,
- Săptămâna 6 : 08.08.2024 – 14.08.2024.
IV. SECȚIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1 La Campanie participă produse comercializate de către Organizator ce se regăsesc în Anexa 2 din prezentul Regulament, pe piața din România, denumite în continuare “Produsele Participante”..
4.2 Bonul fiscal ce atestă achiziția de Produse Participante în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, trebuie păstrat în original, întreg și nedeteriorat. În cazul în care pe bonul fiscal nu apare denumirea exactă a Produselor Participante, Participantul va trebui să facă dovada și cu ambalajele Produselor Participante achiziționate pe bonul respectiv.
4.3 După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.
4.4 Produsele Participante sunt disponibile în limita stocului existent din fiecare magazin în parte și nu sunt marcate cu ambalaje/etichete promoționale care să semnalizeze prezenta Campanie
V. SECȚIUNEA 5. DREPTUL DE ÎNSCRIERE
5.1 În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în România, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament.
5.2 Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.
5.3 Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane:
- (i) Persoanele care nu respectă Secțiunea 6.1;
- (ii) Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
- (iii) Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entități implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei;
- (iv) Rudele de gradul I și II (respectiv copii, părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele (ii) și (iii) de mai sus.
5.4 Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 5.3.
5.5 Prin participarea la această Campanie, Participanții sunt de acord în mod expres cu prevederile Regulamentului și sunt de acord că, în cazul în care vor fi desemnați Câștigători, numele și prenumele lor să fie făcute publice conform punctului 9.8.
VI. SECȚIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1 Condiții privind înscrierea în Campanie
6.1.1 Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
- a) Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
- b) Participantul trebuie să achiziționeze Produse Participante în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, și să poată face dovada achiziției;
- c) Participantul se va înscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau a mai multor numere de bon fiscal ce atestă achiziția Produselor Participante, prin accesarea website-ului www.snackfest.ro, cu respectarea condițiilor solicitate ce sunt prevăzute la Secțiunea 6.2 de mai jos;
- d) Înscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei menționată la Secțiunea 3 de mai sus;
- e) Participantul va folosi pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, personal, valabil în rețele de telefonie mobilă disponibilă pe teritoriul României;
- f) Un Participant unic poate înscrie în Campanie maximum 10 numere de bon fiscal per săptămână de Campanie. Orice altă înscriere efectuată după primele 10 înscrieri dintr-o săptămână de Campanie, va fi luată în considerare dacă va fi efectuată într-o altă săptămână, în perioada de desfășurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru acele înscrieri pe care Participantul nu le poate efectua ca urmare a nerespectării prezentului paragraf;
- g) Un Participant unic este definit de același număr de telefon;
- h) Un număr de bon fiscal poate fi transmis o singura dată și numai prin modalitatea prevăzută în Secțiunea 6.2.1.
6.2 Modalitățile de înscriere în Campanie
6.2.1. Înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal:
(1) Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a urmatoarelor condiții:
- • Participantul trebuie să achiziționeze Produse Participante în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în perioada 04.07.2024 – 14.08.2024 și să păstreze bonul fiscal;
- • Participantul trebuie sa aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
- • Participantul se va înscrie în cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului www.snackfest.ro, secțiunea “ÎNSCRIE BON” și completarea următoarelor informații:
- • Participantul se va inscrie in cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului www.snackfest.ro , sectiunea “INSCRIE BON” si completarea urmatoarelor informatii:
-
- - Numărul de telefon;
- - Numele magazinului din care a cumpărat Produsele Participante;
- - Numărul bonului fiscal exact așa cum este tipărit pe documentul fizic (să corespundă numărul de cifre înscris pe website cu numărul de cifre de pe documentul fizic);
- - Data bonului fiscal;
- - Bifa “Declar că am vârsta peste 18 ani”;
- - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile”;
- - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul campaniei”.
6.2.2. . Participantul trebuie să păstreze bonul fiscal în original și nedeteriorat împreună cu ambalajele Produselor Participante achiziționate. Bonul fiscal trebuie să ateste achiziția Produselor Participante în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în perioada 04.07.2024 – 14.08.2024.
6.2.3. Pentru fiecare înscriere efectuată, Participantului i se va afișa unul dintre mesajele de răspuns:
Mesajele Campaniei:
(a) Dacă un Participant a efectuat o înscriere validă în Campanie, va primi următorul mesaj:
Felicitări! Ai reușit să te înscrii în campanie! Pentru a avea mai multe șanse de câștig, poți înregistra până la zece bonuri fiscale pe săptămână de campanie. Nu uita să păstrezi bonul fiscal pentru validare! Îți ținem pumnii!
(b) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 11-lea număr de bon fiscal într-o săptămână de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:
Campania „Bucură-te de zilele dulci de vară!” continuă și săptămâna viitoare. Se pare că ai atins pragul de maximum zece înscrieri pentru această săptămână de campanie. Te așteptăm săptămâna viitoare pentru noi înscrieri!
(b.1) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 11-lea număr de bon fiscal în ultima săptămână de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:
Se pare că ai atins pragul de maximum zece înscrieri pentru această săptămână de campanie. Ne aflăm și în ultima săptămână a campaniei „Bucură-te de zilele dulci de vară!”. Îți mulțumim pentru participare! Verifică rezultatul tragerii la sorți și vezi dacă ai câștigat.
(c) Dacă același număr de bon fiscal este trimis de mai multe ori:
Acest număr de bon fiscal a mai fost înscris în campanie. Pentru a putea participa, te rugăm să introduci alt bon fiscal.
(d) Dacă un Participant se înscrie după terminarea Campaniei, acesta va primi următorul mesaj:
Campania „Bucură-te de zilele dulci de vară!” s-a încheiat pe data de 14.08.2024. Îți mulțumim pentru participare și te așteptăm la următoarele campanii!
VII. SECȚIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1 În cadrul Campaniei vor fi acordate prin trageri la sorți, următoarele premii:
7.1.1. Premii acordate prin momente norocoase:
Nr Crt | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitară LEI, cu TVA | Valoare totală LEI, cu TVA |
---|---|---|---|---|
1. | JBL boxă portabilă GO3 | 120 | 209,57 | 25.148,51 |
2. | iPhone 15 Pro Max | 12 | 7.382,28 | 88.587,41 |
3. | Vacanță exotică | 1 | 25.000 | 25.000 |
TOTAL VALOARE | 138.735,92 |
Valoarea totală estimativă a premiilor acordate în cadrul Campaniei este de 138.735,92 Lei, cu TVA inclus.
7.2 Specificațiile premiilor:
7.2.1 JBL Boxă portabilă GO3:
- • Caracteristici: Tip boxă: Portabilă, Material: Plastic, Culoare: Roz Albastru, Caracteristici cheie: Rezistent la apă, Funcții: Rezistent la praf, Rezistent la umiditate, Conectivitate: Bluetooth, Tip alimentare: Acumulator, Autonomie acumulator: 5 h, Tip acumulator: Li-Polymer, Tensiune alimentare: 5 V, Număr difuzoare: 1, Putere: 4.2 W, Raspuns în frecvență: 110 - 20.000 Hz, Sensibilitate: 85 dB
- • Dimensiuni: Lățime: 87.5 mm, Adâncime: 41.3 mm, Înâlțime: 75 mm, Greutate: 209 g
7.2.3 iPhone 15 Pro Max:
Sistem de operare: iOS, Conectivitate: Bluetooth Wi-Fi GPS NFC Încărcare wireless, Versiune Bluetooth: 5.3, Versiune sistem operare: iOS 17, Model procesor: Apple A17 Pro Bionic, Număr nuclee: 6, Senzori: Accelerometru, Barometru, Giroscop, Recunoaștere facială, Senzor de proximitate, Senzor de lumina, Conținut pachet: Telefon, Cablu de date USB Type-C, Culoare: Albastru titan, Dimensiuni: 76.7 x 8.25 x 159.9 mm, Greutate: 221 g, Altele: Glonass GPS Galileo Beidou QZSS NavIC, Tehnologie: 5G, Protecție: Waterproof Dustproof, RO-ALERT: Da, Dimensiune ecran: 6.7 inch, Tip display: OLED, Rezolutie (pixeli): 1290 x 2796, Memorie internă: 256 GB, Memorie RAM: 8 GB, Număr camere: 3, Rezoluție cameră principală: 12 MP Ultrawide 12 MP Telephoto 48 MP Wide, Rezoluție cameră frontală: 12 Mpx, Rezoluție video: Full HD 4K, Tip baterie: Li-Ion
7.2.3 Vacanță exotică:
- • Voucherul de vacanta este emis de agentia de turism WENS TRAVEL si poate fi utilizat pana la data de 14.08.2025.
- • Valoarea voucherului este de 25.000 RON.
- • Voucherul este nominal si netransmisibil.
- • Voucherul poate fi utilizat pentru achizitionarea a maximum 3 pachete turistice constand fiecare in sejur exotic, exclusiv in strainatate. Pentru inlaturarea oricarui dubiu, nu pot fi alese vacante pe teritoriul Romaniei. Castigatorul va trebui sa ia legatura cu agentia WENS TRAVEL pentru a afla ofertele/destinatiile exotice valabile din strainatate pentru care poate utiliza voucherul, iar planificarea vacantei alese se va face de catre castigator impreuna cu reprezentantii agentiei WENS TRAVEL in limita valorii voucherului si a disponibilitatilor, inclusiv a unitatilor de cazare si exclusiv in perioada de valabilitate a voucherului mentionata mai sus.
- • Odata ce castigatorul a optat pentru un anumit pachet turistic, acesta are obligatia sa il utilizeze ca atare, nefiind posibile negocieri, reprogramari, anulari succesive in functie de programul si optiunile repetate ale castigatorului, indiferent de motivele invocate.
- • Detaliile cu privire la numarul de telefon, adresa de email si persoana de contact ale agentiei de turism WENS TRAVEL se vor regasi pe voucher.
- • Voucherul poate fi utilizat o singura data pentru achizitionarea a maximum 3 pachete de servicii turistice (3 pachete de vacanta care pot include mai multe servicii, cum ar fi: zbor, cazare, transfer etc.), cu respectarea conditiilor mentionate in prezentul articol pentru fiecare pachet de servicii turistice ales.
- • Daca valoarea serviciilor turistice achizitionate depaseste valoarea voucherului, castigatorul va achita diferenta aferenta la agentia de turism WENS TRAVEL.
- • Daca valoarea serviciilor turistice achizitionate este mai mica decat valoarea voucherului, diferenta aferenta nu se returneaza.
- • In cazul in care voucherul nu este folosit pana la data expirarii lui, contravaloarea lui nu se va rambursa, iar castigatorul voucherului isi pierde dreptul de a-l utiliza.
- • Voucherul nu poate fi rambursat sau inlocuit ca de exemplu, fara ca enumerarea sa fie una exhaustiva: in cazul pierderii, furtului, la sfarsitul perioadei de valabilitate in cazul in care nu a fost utilizat pana la acel moment sau la solicitarea castigatorului indiferent de motivul invocat de acesta.
- • In momentul contactarii agentiei de turism WENS TRAVEL, castigatorul trebuie sa prezinte voucherul primit prin email , furnizand codul unic aferent voucherului, precum si BI sau CI in original.
- • Pachetul ales trebuie sa respecte urmatoarele caracteristici:
- - Hotel de minim 4*,
- - Sejur 5 nopti,
- - Nu se aplica in perioadele de Sarbatori (Craciun, Paste) sau in perioade in care se desfasoara targuri de specialitate de interes international (de ex. Oktoberfest),
- - Costuri incluse: transport cu avionul dus-intors (cu plecare din Romania, low cost sau de linie), taxe de aeroport, cazare minim 5 nopti, transfer aeroport-hotel-aeroport (in limita a 50 de km),
- - Nu sunt incluse: taxe de oras, asigurari de calatorie, excursii optionale, alte cheltuieli de natura personala, bagaj de cala etc.,
- - Orice alte costuri/servicii/taxe in legatura cu pachetul, neincluse in serviciile mentionate, vor fi suportate exclusiv de catre castigator.
- • Comandarea pachetului ales se face cu cel putin 45 de zile inainte de plecare.
- • Organizatorul si Agentiile implicate nu vor fi raspunzatoare pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator sau insotitorul acestuia sau in legatura cu pachetul turistic ales, indiferent de natura acestor prejudicii.
- • Organizatorul si Agentiile implicate nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care, din motive ce tin de persoana castigatorului sau localizarea acestuia, castigatorul nu poate beneficia sau nu beneficiaza efectiv de serviciile ce fac obiectul premiului (ca de ex, dar fara a ne limita la: nerevendicarea premiului de catre castigator in perioada indicata in Regulament).
- • Pachetul ales de castigator se va organiza in conformitate cu reglementarile legale existente,
inclusiv cele referitoare la masuri impuse de catre autoritatile publice la nivel national si/sau in
orasul de destinatie, daca acestea se vor aplica pe perioada in care castigatorul va alege sa isi
organizeze excursia. Castigatorul intelege si accepta in mod expres faptul ca Organizatorul,
Agentiile implicate in organizarea si desfasurarea Campaniei sau Agentia de turism WENS TRAVEL nu
isi asuma raspunderea pentru urmatoarele:
- - Niciun accident, indiferent de natura acestuia (cum ar fi urmatoarele cazuri, dar fara a se limita la acestea: moartea, ranirea sau orice leziune corporala ce afecteaza starea sanatatii, psihica sau mentala), suferit de castigator si/sau insotitor pe perioada sejurului (incluzand, dar fara a se limita la durata calatoriei cu mijlocul de transport ales, transfer aeroport-hotel-aeroport etc.) si/sau pentru nicio pretentie, indiferent de natura, din partea niciunei persoane, aparuta ca urmare a unui asemenea eventual accident,
- - Niciun cost, de nicio natura, cu privire la ingrijirile medicale in cazul unor eventuale accidente si/sau imbolnaviri pe care castigatorul si/sau insotitorul le sufera pe perioada sejurului, castigatorul si insotitorul fiind singurii responsabili pentru acoperirea acestor cheltuieli,
- - Nicio dauna, de nicio natura, cauzata oricarei persoane de catre castigator si/sau insotitor pe perioada sejurului,
- - Pierderea, furtul bunurilor materiale, bagajelor, documentelor de calatorie etc. ale castigatorului si/sau insotitorului,
- - Imposibilitatea castigatorului si/sau insotitorului de a beneficia de premiu, indiferent de cauza,
- - Castigatorul isi asuma refuzul imbarcarii/debarcarii castigatorului si/sau insotitorului de catre autoritatile de frontiera/transportator/companie aeriana etc., precum si refuzul transportatorului/companiei aeriene de a transporta castigatorul si/sau insotirorul si/sau bagajele acestora,
- - Lipsa documentelor valabile pentru calatorie, expirate sau care nu se afla in perioada de valabilitate necesara pentru excursie, inclusiv lipsa imputernicirilor/documentelor necesare in cazul in care insotitoul este minor,
- - Modificarile/anularile/intarzierile survenite in programul de zbor al transportatorului/companiei aeriene,
- - Nerespectarea de catre castigator si/sau insotitor a termenilor si conditiilor de calatorie ale transportatorului/companiei aeriene si/sau politicilor de cazare a hotelului in care castigatorul si/sau insotitorul vor fi cazati.
- - Castigatorul isi asuma intreaga raspundere pentru insotitorul minor (daca este cazul).
7.3 În cadrul prezentei Campanii, un Participant poate câștiga maximum 1 (unu) premiu din fiecare categorie pe toată durata Campaniei. Cu un bon fiscal/factură un Participant nu poate câștiga mai mult de 1 (unu) premiu acordat în cadrul Campaniei.
VIII. SECȚIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR
Premiile Campaniei vor fi acordate după cum urmeaza:
8.1 Premii acordate prin tragere la sorți, la finalul Campaniei, după cum urmează:
- - În perioada 15.08.2024 – 24.08.2024 va avea loc tragerea la sorți din toate
înscrierile valide
efectuate pe toată durata de desfășurare a Campaniei, respectiv din perioada 04.07.2024 –
14.08.2024. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage potențialii câștigătorii după cum urmează:
- i. 120 potentiali câștigători aferenți premiului constând în „JBL Boxă portabilă GO3”;
- ii. 12 potențiali câștigători aferenți premiului constând în „iPhone 15 Pro Max”;
- iii. 1 potențial câștigător aferent premiului constând în “Vacanță exotică”;
- iv. Câte 10 rezerve pentru fiecare potențial câștigător.
8.2 Tragerea la sorți pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta potențialii câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua în prezența unei comisii, denumită în continuare "Comisia", din care va face parte și un notar public, fie la sediul la sediul Agenției 2 sau la Biroul Individual Notarial “Nica Oana-Raluca” din Municipiul București, strada Jean Louis Calderon nr. 52, sector 2. Extragerea se va realiza prin intermediul unui software care va desemna în mod aleator potențialii câștigătorii și rezervele.
8.3 Premiile Campaniei vor fi acordate Potențialilor Câștigătorilor în urma procesului de validare descris în Secțiunea 9 a prezentului Regulament.
IX. SECȚIUNEA 9. VALIDAREA ȘI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIE A PREMIILOR
9.1 Ulterior desemnării Potențialilor Câștigători, Agenția 2 va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.
9.2 Participanții care au fost desemnați Potențiali Câștigători vor fi contactați prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie, în intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori în maximum 5 zile lucrătoare de la data desemnării lor; numărul de telefon utilizat servește pentru identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după cele 5 zile lucrătoare se va trece la contactarea rezervelor.
9.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui. Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare a Potențialilor Câștigători și de înmanare a premiilor oferite în Campanie, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu Participanții la Campanie.
9.3.1 În cadrul apelului, Participantului i se va solicita să declare următoarele informații:
- (i) nume și prenume,
- (ii) data nașterii,
- (iii) adresa de corespondență pentru livrarea premiilor constând în JBL boxă portabilă GO3, respectiv iPhone 15 Pro Max, precum și pentru cazul în care Organizatorul decide preluarea bonului fiscal în original pentru verificare, urmând ca după verificare bonul să fie returnat Participantului la aceeași adresă,
- (iv) Adresa de email pentru transmiterea premiului constând în voucher “Vacanță exotică”.
9.3.2 Câștigătorii trebuie să trimită următoarele documente: copie/poză bon fiscal în termen de 3 zile de la data la care a avut loc convorbirea telefonică. Câștigătorii premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor trimite și o copie/poză, blurată (să se vadă numele complet și codul numeric personal), a actului de identitate.
În poza bonului fiscal trebuie să fie vizibile următoarele informații de pe bonul fiscal:
- - Numărul bonului fiscal, exact așa cum l-a înscris în Campanie;
- - Data bonului fiscal;
- - Produsele participante în campanie, de minimum 15 Lei;
- - Magazinul de unde au fost achiziționate Produsele Participante.
9.3.3 Trimiterea documentelor necesare validării se realizează prin încarcarea acestora într-o pagina web, accesând link-ul securizat comunicat de Agenția 2. Participantul are la dispoziție urmatoarele două modalități de recepționare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera după finalizarea apelului, iar Participantul îl va recepționa prin modalitatea aleasă în cadrul convorbirii. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele solicitate în cadrul apelului telefonic, în termenul specificat.
9.3.4 Dacă Participantul nu încarcă documentele solicitate în termen de 3 zile de la primirea link-ului, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.5 În urma verificărilor și a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care documentul/ele primit/e prezintă neregularități, Participantul va fi anunțat și rugat sa reîncarce documentul/ele folosind link-ul retrimis. Dacă Participantul nu reîncarcă documentele solicitate, din care sa reiasă informațiile înscrise de către acesta, în termen de 3 zile de la comunicare, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora. Un Participant va avea șansa de a face dovada cu documentele solicitate de maxim 3 ori. Dacă nici după a treia încercare, acesta nu încarcă dovada clară și lizibilă din care să reiasă informațiile înscrise, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.6 În cazul în care un Participant nu furnizează toate informațiile necesare procesului de validare, după încheierea apelului acesta va primi un SMS cu un link către o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare și înmanare a premiilor, în termen de 3 zile. Dacă datele încarcate de Participant în pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru încărcarea documentelor necesare validării. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele de la pct. 9.3.2. în maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Dacă datele încărcate de Participant în pagina web nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile de la primirea linkului, Participantul va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.7 Participantul va primi un sms de confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anunțat să reîncarce documentele folosind link-ul retrimis. Dacă Participantul nu reîncarcă documentele solicitate, din care să reiasă informațiile înscrise de către acesta, în termen de 3 zile de la comunicare, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora. Un Participant va avea șansa de a face dovada cu documentele solicitate de maxim 3 ori. Dacă nici după a treia încercare, acesta nu încarcă dovada clară și lizibilă din care să reiasă informațiile înscrise, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.8 Potențialii câștigători sunt obligați să trimită către Organizator bonul fiscal în original pentru verificarea achiziției Produselor Participante. Organizatorul este îndreptățit să solicite bonul fiscal în original oricărui Participant/Potențial câștigător dacă există anumite suspiciuni asupra bonului fiscal. Eventualele costuri ce apar în această situație (ca de ex. dar fără a se limita la: costul curierului pentru a ridica bonul de la adresa indicată de către Participant, precum și costul înapoierii bonului la Participant după verificare) sunt suportate de către Organizator.
9.4 După finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validării (valid/ invalid) în termen de 30 de zile. Câștigătorii vor fi validați doar dacă respectă toate prevederile prezentului Regulament. Procesul de validare poate dura până la 30 zile lucrătoare în cazul în care Organizatorul decide ca verificarea bonurilor fiscale să fie efectuată împreună cu magazinele emitente.
9.5 Imposibilitatea Participantului de a face dovada deținerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului. Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita oricărui Participant să facă dovada participării prin prezentarea bonurilor fiscale ale căror numere au fost înscrise în Campanie.
9.6 Dacă un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de către Participant a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept Câștigător, sub rezerva îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării acestora și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă și va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Participanților desemnați inițial.
9.7 Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanții desemnați Câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare sau în cazul în care nu sunt suficiente înscrieri în Campanie.
9.8 Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe www.snackfest.ro într-o secțiune special dedicată acestei Campanii în termen de 30 de zile de la data validării tuturor câștigătorilor.
9.9 Premiile constând în JBL boxă portabilă GO3 și iPhone 15 Pro Max vor fi expediate câștigătorilor la adresele indicate de către aceștia în procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singura dată, prin curier privat, ulterior încheierii procesului de validare a câștigătorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile lucrătoare de la data publicării câștigătorilor pe www.snackfest.ro. În momentul primirii premiului, câștigătorul va semna un proces verbal de predare-primire a premiului.
9.10 Curierul privat va încerca să livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicată de câștigător în procesul de validare, în cursul zilelor lucrătoare (luni-vineri) în intervalul orar 09:00-17:00.
9.11 Premiul constând în Vacanță exotică va fi acordat sub formă de voucher ce va fi expediat câștigătorului în format electronic la adresa de email indicată de către acesta în procesul de validare, o singură data, ulterior încheierii procesului de validare a câștigătorilor, dar nu mai târziu de 30 zile lucrătoare de la data validării tuturor câștigătorilor. Câștigătorul va confirma primirea premiului printr-un răspuns de tip reply la emailul care conține premiul. Organizatorul nu răspunde pentru situațiile în care câștigătorul nu primește premiul din cauza comunicării unei adrese de e-mail incorecte, incomplete, nevalabile, nesecurizate, colective, aparținând unei terțe persoane sau accesibile de către alte persoane (fără ca enumerarea să fie limitată la situațiile menționate).
9.12 În cazul în care premiile sunt refuzate de către câștigători, premiile rămân în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
X. SECȚIUNEA 10. TAXE ȘI IMPOZITE
10.1 Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile aferente premiilor acordate câștigătorilor din cadrul Campaniei în conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, orice alte obligații de orice altă natură, în legatură cu premiile câștigate, fiind în sarcina exclusivă a Câștigătorilor.
10.2 Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc).
XI. SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
11.1 Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului în cauză din Campanie și cu sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.
11.2 În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
11.3 Organizatorul nu își asumă responsabilitatea, incluzând dar fără a se limita, pentru:
- ✓ Pierderea bonului fiscal;
- ✓ Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conținutului;
- ✓ Lipsa Produselor Participante din magazine;
- ✓ Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii;
- ✓ Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau conținutului acestora;
- ✓ Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;
- ✓ Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a Participanților. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligație în cazul furnizării de către Participanți a unor date eronate, incomplete sau incorecte care au dus la imposibilitatea identificării Câștigătorului sau înmânării premiului;
- ✓ Imposibilitatea Câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- ✓ Cazurile în care Câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;
- ✓ Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și ca atare Organizatorul/Agenția nu poate contacta Participantul la Campanie;
- ✓ Întreruperile/disfuncționalitățile neanunțate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens; ;
- ✓ Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- ✓ Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către Câștigător în legatură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere.
11.4 Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrierea la Campanie cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau a unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.
XII. SECȚIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
12.1 Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.
XIII. SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚĂ MAJORĂ
13.1 Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevăzute în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții a Campaniei.
13.2 Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii fizice, materiale și/sau morale create Participanților, Câștigătorilor sau a oricăror alte persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.
13.3 În înțelesul prezentului Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator, și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.
13.4 Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.
13.5 Campania mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Regulamentului.
XIV. SECȚIUNEA 14. SESIZĂRI ȘI LITIGII
14.1 Participanții pot depune sesizări sau reclamații în legătură cu desfășurarea Campaniei la numărul de telefon 021 233 04 05, prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin poștă la adresa Organizatorului din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, București, Sector 2, până la data de 15.09.2024, inclusiv. După această dată, nicio sesizare/reclamație nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările/reclamațiile vor fi soluționate în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii acestora și un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.
14.2 Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:
- (i) nume și prenume, domiciliul/reședința sau număr de telefon/adresă de e-mail, precum și alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
- (ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.
14.3 Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.
14.4 Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“Bucură-te de zilele dulci de vară!“
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
Prezenta Anexa aduce la cunostinta publicului modul in care MONDELEZ ROMANIA S.A. si imputernicitii sai prelucreaza datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanti si castigatori), in conformitate cu legislatia aplicabila.
MONDELEZ ROMANIA S.A. si societatile implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte:
- • Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor, in continuare ”GDPR”), aplicabil incepand cu 25 mai 2018,
- • Legea 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului general privind protectia datelor,
- • Deciziile Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Participantii la Campanie au, potrivit dispozitiilor legale mentionate mai sus, calitatea de persoane vizate.
Prin comunicarea datelor cu caracter personal, in modalitatile indicate in Regulament, participantii si castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului si societatilor implicate in vederea validarii, anuntarii castigatorilor, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor financiar-contabile si fiscale.
Participantii inteleg ca prelucrarea datelor lor cu caracter personal, in conditiile si in scopul declarat prin Regulament si Anexa nr. 1 la Regulamentul Campaniei, este necesara derularii Campaniei.
1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate de catre:
- • MONDELEZ ROMANIA S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530 (denumita in continuare "Operatorul").
- • Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social in str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616 (“Imputernicit”),
- • Si prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A., cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, C.U.I. RO13351917 („Imputernicit”),
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
Mondelez Romania S.A. , adresa: Bucuresti, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanti:
- (i) numar de telefon,
Pentru castigatori:
- (i) nume, prenume,
- (ii) numar de telefon,
- (iii) data nasterii,
- (iv) adresa de corespondenta,
- (v) email,
- (vi) CNP (pentru castigatorii premiilor cu valoare ce depaseste 600 Lei),
- (vii) voce,
- (viii) semnatura.
Prin inscrierea si participarea la Campanie, persoana care este desemnata si validata ca si castigator al unui premiu a carui valoare depaseste 600 Lei, are la cunostinta faptul ca trebuie sa prezinte Organizatorului/Agentiilor implicate numele si prenumele intocmai cum apar in actul de identitate, precum si CNP-ul, pentru ca Organizatorul sa poata respecta obligatiile fiscale impuse de Codul Fiscal, respectiv calcularea, retinerea si plata impozitului pe venit din premiul castigat. Copia actului de identitate (care contine nume, prenume si CNP) va fi folosita exclusiv in vederea indeplinirii obligatiilor prevazute de Codul Fiscal. Refuzul persoanei de a furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a indeplini obligatiile fiscale care revin Organizatorului si de a acorda premiul.
3. Scopurile prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:
- - Inscrierii, organizarii si desfasurarii Campaniei;
- - Desemnarii, validarii si anuntarii Castigatorilor;
- - Atribuirii premiilor castgatorilor;
- - Indeplinirii unor obligatii legale, cum ar fi, dar fara a se limita la: obligatii financiar-contabile ale Operatorulu (inclusiv cele referitoare la impozitul pentru premiile acordate), obligatii in scop de arhivare, securitate;
- - Solutionarii oricaror plangeri legate de modalitatea de organizare si desfasurare a Campaniei, investigarii eventualelor incalcari, realizarii unor raportari specifice, analize, apararii dreptului Organizatorului in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative;
- - Utilizarii ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor, in ceea ce priveste inregistrarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie.
4. Temeiurile juridice ale prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in scopurile aratate la Sectiunea III de mai sus, cu urmatoarele precizari:
- • datele furnizate de participant si castigatori sunt prelucrate in temeiul executarii unui contract. Concret, acceptarea termenilor si conditiilor Regulamentului si participarea la Campanie echivaleaza cu executarea unui contract;
- • datele furnizate de participant si castigatori vor fi prelucrate si in temeiul interesului legitim al Operatorului, precum: exercitarea, apararea drepturilor sau intereselor Operatorului si societatilor implicate in Campanie inaintea instantelor de judecata, a executorilor judecatoresti, a notarilor publici, a altor autoritati publice sau oricaror organisme publice sau private care solutioneaza dispute, avocatilor etc;
- • CNP-ul furnizat de castigatori este prelucrat in vederea efectuarii formalitatilor necesare pentru retinerea la sursa si plata impozitelor aferente Premiului. In acest caz, temeiul prelucrarii este reprezentat de obligatia legala a Organizatorului de indeplinire a obligatiilor fiscale;
- • publicarea listei castigatorilor premiilor de catre Organizator, este efectuata in temeiul obligatiei legale a Organizatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislatiei privind organizarea de promotii si concursuri;
- • pastrarea datelor ulterior incheierii Campaniei si inmanarea premiilor Castigatorilor reprezinta o prelucrare in temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a dovedi desfasurarea Campaniei si acordarea premiilor, precum si in temeiul obligatiilor legale aferente legislatiei financiar-contabile ce impune pastrarea documentelor contabile pentru o anumita perioada;
- • inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participantii pentru procesul de validare si inmanare a premiilor.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal vor fi dezvaluite catre DENTSU ROMANIA S.R.L., MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A., precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Datele cu caracter personal vor mai putea fi dezvaluite, in masura in care va fi necesar, urmatoarelor categorii de terti:
- • societati care furnizeaza produse si servicii companiilor implicate in Campanie, in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei, precum: furnizori de sisteme IT, furnizori de asistenta aferenti si furnizori de sisteme de stocare in sistem cloud (pentru realizare copii de urgenta, stocare suplimentara, recuperare in caz de dezastru etc.);
- • entitati implicate in diferite stagii sau situatii ale Campaniei si pentru care este necesara furnizarea acestor informatii, ca de exemplu: avocati, notari, experti externi, auditori, contabili etc.;
- • companiile de curierat si curierii implicati in livrarea premiilor catre Castigatori.
Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitiile datele personale ale Participantilor si Castigatorilor, conform celor prevazute mai sus, sunt limitati, atat prin lege cat si prin contract, in ceea ce priveste modul de utilizare a datelor.
De asemenea, datele cu caracter personal colectate vor putea fi dezvaluite si publicului, in cazul anuntarii Castigatorilor.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Consursului.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
- (i) dreptul la informare;
- (ii) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
- (iii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
- (iv) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
- (v) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
- (vi) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
- (vii) dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
- (viii) dreptul la portabilitate a datelor;
- (ix) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale printr-o cerere adresata Operatorului la adresele indicate la Sectiunea I din prezenta anexa, precum si la adresa de email MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
Termenul de raspuns la solicitarile Participantilor este de 30 de zile, termen ce poate fi prelungit cu o perioada suplimentara de 60 de zile in cazul unor motive specifice ce implica anumite cerinte legale sau care sunt date de complexitatea cererii.
In anumite cazuri, accesul la toate sau la o parte a datelor personale poate fi restrictionat din cauza unor cerinte legale, aceasta situatie (de acces restrictionat sau chiar refuz) urmand a fi comunicata.
In situatia in care o persoana nu poate fi identificata in baza elementelor de identificare furnizare, i se vor solicita informatii suplimentare. Daca persoana refuza oferirea de informatii suplimentare sau le ofera insa sunt in continuare insuficiente pentru identificare, raspunsul poate fi de a nu da curs solicitarii persoanei in cauza.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“ Bucură-te de zilele dulcide vară!”
(“Campania”)
-Listă produse participante -
Denumire produs |
---|
Oreo Aniversar 154g |
Oreo Bucatele 300g |
Oreo Crocanti Glazurati 110g |
Oreo Crocanti Original 110g |
Oreo cu crema cu aroma de capsune si aroma de prajitura cu crema de branza 154g |
Oreo cu crema de cacao 154g |
Oreo cu crema de cacao 176g |
Oreo cu Umplutura dubla 185g |
Oreo Golden 154g |
Oreo Original 66g |
Oreo Original 154g |
Oreo Original 176g |
Oreo Original 264g |
Oreo Original 396g |
Oreo Pudra 300g |
Oreo Remix cu arome de tiramisu si vanilie 157g |
Oreo Remix cu aroma de zmeura si vanilie 157g |
Milka Choco Biscuits Biscuiți cu ciocolată 150g |
Milka Choco Creme Biscuiți cu Cremă de ciocolată 260g |
Milka Choco Mini Stars Biscuiți cu cremă de lapte 37,5g |
Milka Choco Mini Stars Biscuiți cu cremă de lapte 150g |
Milka Cookies Sensations biscuiți cu cremă Oreo 156g |
Milka Choco Grain Biscuiți Cereale și ciocolată 126g |
Milka Choco Cookies Sensations Maxi 312G |
Milka Choco Cow Biscuiți cu ciocolată în formă de văcuță 40g |
Milka Choco Cow Biscuiți cu ciocolată în formă de văcuță 120g |
Milka Cookie Loop Fursecuri cu ciocolată 132g |
Milka Choco Cookies Fursecuri cu ciocolată 135g |
Milka Choco Cookies Fursecuri cu ciocolată XL 184g |
Milka Cookies Sensations Fursecuri cu Interior de ciocolată 156g |
Milka Cookies Sensations Fursecuri cu Interior moale de ciocolată 156g |
Milka Choco Jaffa cu jeleu cu aromă de zmeură 147g |
Milka Choco Jaffa cu spumă cu aromă de ciocolată 128g |
Milka Choco Wafer Napolitană cu ciocolată 30g |
Milka Choco Wafer Napolitană cu ciocolată și cremă de alune 30g |
Milka Cake & Choc Prăjitură cu ciocolată 35g |
Milka Choco Brownie Prăjitură cu ciocolată 150g |
Milka Cake & Choc Prăjitură cu ciocolată 175g |
Milka Choc & Choc Prăjitură cu cremă de cacao 150g |
7DAYS Choco Croissant cu umplutură de cacao, învelit în ciocolată cu lapte 60G |
7DAYS Choco Croissant cu umplutură cu aromă de vanilie, învelit în ciocolată cu lapte 60G |
7DAYS Croissant cu umplutură cu cacao 60G |
7DAYS Super Max Croissant cu umplutură de cacao 110G |
7DAYS Max Croissant cu umplutură cu cacao 80G |
7DAYS Double Super Max Croissant cu umplutură cu cacao și umplutură cu aromă de vanilie 110G |
7DAYS Max Croissant cu umplutură de alune de pădure 80G |
7DAYS Double Max Croissant 3x80g cu umplutură cu cacao și umplutură cu aromă de vanilie Pachet pentru familie |
7DAYS Max Cream & Cookies Croissant cu cremă cu aromă de vanilie și lapte, cu bucăți de biscuiți cu cacao 80G |
7DAYS Croissant cu aromă de vin spumant 60G |
7DAYS Double Max Croissant cu umplutură cu aromă de vanilie și umplutură de căpșune 80G |
7DAYS Double Max Croissant cu umplutură cu cacao și umplutură cu nucă de cocos 80G |
7DAYS Max Cream & Cookies Croissant cu cremă cu alune de pădure și bucăți de biscuiți digestivi 80G |
7DAYS Max Croissant cu umplutură de arahide și cu umplutură cu cacao 80G |
7DAYS Double Max Croissant cu umplutură aromă de vanilie și umplutură de vișine 80G |
7DAYS Home Croissant cu umplutură cu cacao 300G |
7DAYS Double Max Croissant cu umplutură cu cacao și umplutură cu aromă de vanilie 80G |
7DAYS Max Chocolate Drops Croissant cu bucăți de ciocolată 70G |
7DAYS croasant cu cremă cu caise 60G |
7DAYS Croissant cu umplutură cu cacao 3x80g Pachet pentru familie |
7DAYS Double Croissant 60g cu umplutură cu cacao și umplutură cu aromă de vanilie Pachet pentru familie |
7DAYS Double Croissant cu umplutură aromă de vanilie și umplutură de vișine 60G |
7DAYS Max Croissant cu cremă cu aromă de vin spumant 80G |
7DAYS Max Croissant cu umplutură de fructe de pădure 80G |
7DAYS Mini croissants cu umplutură cu vin spumant 185G |
7DAYS Mini croissants double cu umplutură cu cacao și umplutură cu aromă de vanilie 185G |
7DAYS Mini croissants double cu umplutură cu aromă de vanilie și umplutură de vișine 185G |
7DAYS Mini croissants cu umplutură cu cacao 185G |
7DAYS Mini croissants cu umplutură cu cacao 60G |
7DAYS Mini croissants double cu umplutură cu cacao și umplutură cu aromă de vanilie 60G |